FANDOM

Wojny Klanów - to pierwsza część serialu. Mówi o Horusie Hotonie, który chce zemścić się na Teamie Apokalipsie za śmierć swojego ojca.

Organizacje i bohaterowie Edytuj

Bractwo Miecza Edytuj

  • Horus Hoton - główny bohater, młody, może 25 letni budowniczy. Założył Bractwo tylko po to, żeby zemścić się na Teamie Apokalipsy za śmierć ojca. Udało mu się, choć kosztem śmierci najlepszego przyjaciela i odejścia drugiego. Potem ożenił się i miał trójkę dzieci.
  • Pietren Schröder - bohater pierwszoplanowy, młody budowniczy, najlepszy przyjaciel Horusa. Uwielbia pić bez opamiętania w barze "Pod Stołem", przez co raz dostał mandat. Zginął w odcinku Szatan żyje.
  • Kevin Cardio -  bohater pierwszoplanowy, szpieg Sekty. Dołączył jako pierwszy do nowej organizacji z racji swojej wiedzy na temat Teamu. Jako jedyny został z Horusem od początku do końca. Potem wypowiedział dziwne słowa i odleciał w nieznane. Nie było go z Bractwem w momencie porwanie przez Szatanistów.
  • Carl Richardson - bohater pierwszoplanowy, przyjaciel Pietrena, a potem Horusa, został porwany przez Team, żeby Horus odpuścił. Bohaterowie uwolnili Carla, a ten dołączył do organizacji. Potem pokłócił się z Horusem i odszedł. Wspomógł jednak Bractwo w poszukiwaniu kluczy do bazy Barina.
  • Taylor Kynareth - bohater pierwszoplanowy, brat Barina. Dołączył do Bractwa z chęci zemsty na bracie. Udało mu się to. Po walce z Phantomem został żołnierzem i pojechał na Dziki Zachód.

Terroryści Edytuj

  • Basum - bohater epizodyczny i dowódca terrorystów. Zaatakował budowę (nieudanie), gdzie pracował Horus. Został zabity przez Horusa i Budowlańców
  • Lernen - bohater epizodyczny i zastępca Basuma. Razem z terrorystami zaatakował budowę. Został zabity przez Horusa i Budowlańców.
  • Fack - bohater epizodyczny i jeden z terrorystów. Zaatakował budowę, gdzie został zabity przez Horusa i Budowlańców.
  • Gordon - bohater epizodyczny i jeden z terrorystów. Zaatakował budowę, gdzie został zabity przez Horusa i Budowlańców.

Budowlańcy Edytuj

  • Bob - bohater epizodyczny i jeden z budowlańców. Pomógł Horusowi i innym w pokonaniu terrorystów. Wystąpił tylko w tym odcinku. Był zawiedziony, że Pietren zginął.
  • Crow - bohater epizodyczny i jeden z budowlańców. Pomógł Horusowi i innym w pokonaniu terrorystów. Wystąpił tylko w tym odcinku. Był zawiedziony, że Pietren zginął.
  • Mac - bohater epizodyczny i jeden z budowlańców. Był uwięziony przez terrorystów, żeby dał im plany budynku. Wystąpił tylko w tym odcinku. Był zawiedziony, że Pietren zginął.

Team Apokalipsy Edytuj

  • Red - bohater drugoplanowy, członek Teamu. Bezwzględny. Jego baza znajduje się w południowym Meksyku i jest urządzona w stylu kowbojskim. Został zabity przez Bractwo. Jego imię pochodzi od koloru noszonych rękawic.
  • Karwon - bohater drugoplanowy, członek Teamu. Wyjątkowy tchórzliwy. Jego baza znajduje się w Dolinie Dino-Robali, jest urządzona w stylu prehistorycznym. Został zabity przez Bractwo. Jego imię pochodzi od słowa 'karbon', mającego się kojarzyć z prehistorią.
  • Design - bohater drugoplanowy, członek Teamu. W sumie dość sympatyczny. Jego baza jest urządzona nowocześnie. Zginął próbując ją odzyskać. Jego imię oznacza 'projektować' i ma zapewne związek z nowoczesnym wystrojem bazy.
  • Barin - bohater drugoplanowy, członek Teamu. Bezwzględny, marzył o wymordowaniu całej Ziemi. Jego baza jest urządzona w stylu średniowiecznym. Został zabity przez Bractwo. Jego imię pochodzi od słowa 'baron', mającego się kojarzyć ze średniowieczem.
  • Phantom - bohater epizodyczny, przywódca Teamu. Bezwzgłedny. Jego baza znajduje się na Świętej Górze, ale ma też kryjówkę niedaleko, na moście. Choć jest najgroźniejszy w pojedynkę, woli, jak zresztą pozostali, polegać na obstawie, w tym wypadku najemnikach. Został zabity przez Bractwo, kończąc karkołomny trud. Jego imię miało zapewne brzmieć groźnie i jednocześnie mieć związek z tym, że nikt nie zna jego wyglądu.

Horacjusze Edytuj

  • Remembo "McChees" - bohater drugoplanowy, bezwzględny dowódca Horacjuszy, najgroźniejszy ze wszystkich dowódców. To właśnie on wygrywa Wojny Klanów w sezonie pierwszym.
  • Matus Yellow-Forever - bohater epizodyczny, członek elity Horacjuszy. Jest zastępcą Rememba. Ma irokeza takiego jak Remembo, tylko że czerwonego.
  • Blockper - bohater epizodyczny, członek elity Horacjuszy. Zginął podczas napadu na Sekty. Ma irokeza takiego jak Remembo, tylko że czerwonego.
  • Horacjusze ReD - najlepszy oddział Horacjuszy. Skład w niego wchodzi Matus i Blockper.
  • Horacjusze YeW - słabszy oddział od ReD. Podobny w sile do normalnych Horacjuszy.
  • Horacjusze - słabszy oddział od ReD. Podobny w sile do Horacjuszy YeW.

Sekta Edytuj

  • Splinter - bohater drugoplanowy, dowódca i współzałożyciel Sekty, niezbyt honorowy ani inteligentny. Często przegrywa walki i ratuje się od śmierci ucieczką. Zginął w przedostatnim odcinku, podczas napadu Horacjuszy na bazę Sekty.
  • generał Sentinel - bohater trzecioplanowy, doradca Splintera. Podczas nieobecności dowódcy to właśnie on dowodzi Sektą. To także on odpowiada za śmierć Pietrena.
  • kapitan Dexter - bohater epizodyczny, młody dowódca silnego oddziału Sekty. Nie odgrywa większej roli.
  • Verdom - bohater drugoplanowy, potwór, a później trup, kursujący między Splinterem a Remembem. Zginął z ręki Rememba, który zniszczył go amuletem. Trafił wtedy to tzw. świata równoległego, gdzie zaprzyjaźnił się z Lernem. Razem zabili pierwszego podtrzymywacza życia tego świata (zabicie wszystkich równa się powrotowi na Ziemię).
  • Foreks - bohater wspomniany, poprzedni dowódca Sekty. Został pokonany i wygnany przez Splintera, który go dodatkowo oślepił.
  • Sekta - najsilniejszy oddział Sekty. Mają czapki chińczyków i brązowe opaski.
  • Sekta Blue - słabszy oddział Sekty. Mają czapki chińczyków i niebieskie opaski.

Jeźdźcy Wiatru Edytuj

  • Lern Stonecow - bohater drugoplanowy, mądry, aczkolwiek porywczy dowódca Jeźdźców Wiatru. Przez przymusowe mianowanie strażnikiem zginął. Nienawidzi Sekty, głównie za odebranie jego organizacji popularności.. Zmienia się to po przeniesieniu go do świata równoległego.
  • Błotniak Rewolwerowiec - bohater epizodyczny, nowy dowódca organizacji, zmienił jej nazwę na Jeźdźcy Zachodu. Potem właściwie wycofał się z Wojen, zajmując się porządkowaniem wewnętrznych spraw.
  • Oddziały Jeźdźców Wiatru - czerwony, biały, brązowy i czarny.

Lista odcinków Edytuj

Nie gotowe

Strażnicy kluczy Edytuj

Nie gotowe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki